Rabu, 8 April 2009

sebokk japp

KADANG2 PERANGAI DARJAH ENAM berulang semula
CLOSE-UP
kejap betul masa berlalu. dah pukul 11malam.. ape yang pasti aku still lagi macam dalam mimpi je. macam naktaknak je study PRT2008 ni. subjek kali ni amatlah berbeza dengan PRT semester lepas kan kawan? kadang2 rindu pulak dengan En. Micheal. tapi law sinsoon 2 kureng sikit laa... (sebab dia just makan nasik dari beras gred A je) mana la aku tau.korang pergi la rumah dia sekali.huh! hahaha... Esok exam PRT. memang patahlah jari esok. but yang penting boleh merapu. tapi janganla pulak dia tanya macamana nak kawal ekonomi melalui pertanian pastu korang jawab pulak macamni
"Kita perlu menukar PM kita kepada PM yang lebih seksi agar semua rakyat blabla bla..." mamposlah kau PTPTN kena tarik nak ke?? huahuahua
(xabis2 nak jelaskan kat orang yang diri ni xamek pinjaman. WTF) wajah en. sinsoon yang sempat dilakar semasa kelas bersama beliau.maaf lukisan kabur kerana mata juga turut kabur pada ketika ini
BUT!its better if u draw urself in upset/crazy/miserable/uncomfortable rather than u draw mr sinsoon with hanging glasses LOL!!
Dr. Esmawi(or Ismawi?) ntah aku xtaw la ok better call him as mr. unknown/Mr.hyde/dr.jakyll/mamamia.../mr. you-know-who.. merepek panggil jela dokter dah cukup!!!!
ok2 dokter pada mulanya membuatkan aku hangin 1 badan kerana pembelajaran dengannya xder lansung proses pembelajaran 2 hala.sebab ko paham ke tak paham lantak ko lah. tapi sekarang aku kesian la pulak kat dia ni. sebab dia sakit,ok mintak maaf ye dokter.janji sy xkan lukis gambar dokter time tengah mengajar dah..saya buat menda lain pulak. bapak ngantok gile.hurm.. (maaf ini bukan kelas PRT2008)
this is how we balas dendam wif the boring learning lesson.we ate until no more food left! (ok2 pinggan yang banyak makanan xhabis tu budak kos lain punya sebab diorang xsestress kitorang saje je nak membandingkan tahap stress kitorang di sini.)
jap!! huh ada spotcheck pulak dah.. benta dehhh.. (misi melihat blok G dan F dispotchek dari jauh mula berjalan dengan lancarnya) tutttt..tuttt... "salam nisah.barang2 ko selamat?" "selamat..huhuhu.." "cmane ko menyelamatkan diri(nada xpuas hati) "aku simpan dalam almari then lock then lepak bilik tv. roomate aku ckp org tu lansung x cek tempat aku." (dalam hati..wah ini sudah baik.) tamat perbualan kami.
ok berbalik pada citer kita tentang PRT tadi ye rakan2. xder nak citer ape dahla sebenarnye. aku harap kita semua walaupun merapu tapi dapatla jawab dengan baik ok. ok2 jom kita sambung study.abaikan spotcheck.abaikan mr hyde/dr Jakyll/mamamia/pape jelah yang penting study.thanks to all my lecturers, for giving us non-stop cares,fully attention.CEH!.salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan