Jumaat, 24 April 2009

VROOMMMMM!tiutiutiu..

Baiklah. Memandangkan cuti sem dah nak bermula,so masa yang ada ni telah kami luangkan dengan bermacam aktiviti kurang berfaedah tetapi menjamin kesihatan.cewah!mula2 abis je paper EPT memang dah lega habis. Aku pulak setelkan borang balik cuti dengan En. Machop. Eheh bely pulak beliau membuat lawak sedangkan aku mane pernah bertegur sapa dengan beliau.hmph bro Bejie wat layan tak layan je setel kerja die. Tapi aku tak amek ati arr sebab orang cakap dier kalau buat kerja memang xpandang orang lain dah.ok dimaafkan!! Huuu… keje aku lepas exam abis adalah dengan membazir masa nengok citer recycle namblas kali sampai otak dah betul2 muak. Lepas tu aku tido. Yelah nak sms pakwe, pakwe merajuk pulak.(macam arr aku ader pakwe..) Malam pun menjelma,cewah.. kitorang kuar gi makan2 sampai kenyang.tapi sebenarnyer sebab seriau harga makanan mahal yaamatz. Huahuahua..padan muka engkorang nak sangat makan situ pastu bawak motor macam minah rempit kedaung. Kesian pembonceng di belakang terkulat2 jantung terlepas keluar.(MIMI).. huuu…. Lepas makan,balik la ape lagi nak buat. Lepas tu tidor.. Malam kedua ni nak celebrate last nite mimi,emma ada kat Sarawak ni.sebab 23.4 diorang dah bertolak ke semenanjung. So malam tu makan then round2 bintulu puas2,pergi waterfront tapi ramai lak mat2 indon ke ape ntah melepak citu so takut arr then merayau pergi town sekodeng kapel wat maksiat bagai huuu(Emma ada niat nak pergi kelab kitai, tapi kitorang halang dia dengan cara baik cewah..) ok round pergi medan plak pastu berangkatla ke UPM dengan berat hatinya. Wah sempat lagi ngayat pak2 gat yang jaga malam tu. Siap sakat lagi cakap ada hantu kat situ.hek eleh! Wah ada pulak pak gat ni tanya sapa orang pahang aku jawab la aku then ajak lak borak dia dulu duduk kem batu seploh unit kete kebal bagai ceh aku cakap la aku pon penah dok citu tapi aku dah wujud ke time tu ah dulik laaa…nanti balik aku tnya mak aku ye pakcik gat. Jangan kecik ati aku xdapat nak borak panjang masa dah suntuk.hehehe Sampai jer parking lot senior DKHP06 yang final yer kt situ ramai la jugak jumpa sesame diorang sebab lepastu diorang dah xdapat nak jumpa selalu. Herm takutnya nak berpisah satu hari nanti.tapi kalau berpisah dengan jembalang puaka tu aku nak sangat..hihihihiih…. tapi sampai bila?? Entahlaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan