Ahad, 5 April 2009

sudah ada MOOD

ye rakan2 yang dihormati, berdirinya sy di sini.... weh xpayahlah ngoks... ok2 SERIUS!!!
SEMALAM AKU SUMPAHSERANAH dengan uspot ari ni aku bersyukur sebab uspot da full balik mauahahha..kan bgus law TOPUP fon pown mcm ni(mimi tolong consider sikit cehcehceh) ah aku dulik aper...janji eskrim kat FARLEY RM1 sebatang sedapp giler silalah rasa. ada perasa coklat, vanilla dan mixed chocvanilla(aku beri nama sendiri,padahal nama dia xmacamtupon).
entry kali ni membawa kita menjelajahi eh..eh... perasan lagi aku ni..dahla ei xyah la.. ok2..macam ni sebenarnya. aku nak kongsi sikit citer pasal daftar kursus semalam. aku amatlah bengang sebab daftar kursus yang dijadualkan pada pukul 2.30 petang lastly diawalkan without notice tapi akak2 abang2 ICT main pesan by mulut jer kat dark2 ni pastu diorang antar sms. ok aku dapat first sms dari shidah so aku anggap sms tu hanyalah sms dari HOTLINK yang menyatakan aku menang peraduan gadis cantik ke, menang Rm10,000 dari PETRONAS ke of wtf..... tapi aku sedar, shidah manala pandai bergurau. arghhhh.......... terpaksa bangun awal pagi demi menjalankan kewajipan(kul11 pagi lagi ke eh??)...kul 10pagi,cuma 10 orang je yang belum daftar kursus? aku dapat maklumat lambat? aduh..dalam kepala otak aku dah fikir yang habislah BAKTISISWA mesti da full punye ni... adussss tak dapatlah aku masuk pedalaman jadi fasilitator.. erm ni aku nak bagitahu,sape yang meragui aku ni boleh jadi fasi ke tidak,lain kali bagi aku buktikan dulu. xpayah nak tibe2 boom aku sebab korang yang ada pun macamlah bagus sangat. ok yang SOPANBAIKKKK jela yang boleh jadi fasi? yang LANGSI xpandai la jadi fasi?? hurmm orang melayu,memang cepat dengki.ok sekarang aku cakap kat sapa2 yang wat aku macam tu. sapa yang tak terlibat xyah nak terasa ok.
berbalik pada daftar kursus ni. lepas bersiap2 tunggu Ezora n Farah(setengah jam..hehe) kitorang pon sampailah ke ICT(dengan menaiki kaki) so terserempak dengan Baika dengan MIza naik kereta(ceh mane adil!) xpe ICT je pon dekat jerk.... da sampai so kitorang pon start la daftar. Time tulah Baika baru sedar yang nama dia kena hightlight sebab tak bayar yuran. aku pada mulanya xsedar pape sebab sebok sumpah sranah knp da masukkan kod kursus tapi xkuar2 jugak..wohh semua subjek jam kredit 3,4 mampos la mesti susah2 nak blaja ni huh(kat mrsm jam kredit addmath,bm,bi,fizik,kimia,biologi sume 5jam kredit,yang ni baru 4,3 da nak kepoh muahahah..[teguran terhadap diri sendiri])so aku xpeduli la sangat apa yang berlaku kat diorang.. ahh memang BAKTISISWA da full tapi nasib la aku pandai pilih koko wahaha dahla lewat amek nak berlagak lak lagi... so aku amek la bola tampar memang feveret aku ehehehe..xkesah dah ade geng ker xder...(menyampuk: mana ada hoki la kat UPM!)
siap je sign cetak bagai barulah aku tau citer sebenar tu pun Farah yang citerkan kat aku(dia menyatakan di sini bahawa ada 5 orang budak DKHP yang sepatutnya dapat PTPTN tapi fer diz sem diorang xdapat pinjaman. cara diorang nak topup pinjaman tu aku tataw la macamana pulakss.. so 800 macamana nak dapat sedebuk macam tu je kankankan?? (sambil baca tu angguk kepala) atleast amek masa juga nak dapatkan duit sebanyak itu. bukan apa, diorang pun dah mengadu kat pihak atasan tapi katanya diorang boleh daftar kursus macam biasa tapi bila nak daftar kursus macam ni pulak dah jadinyer. xker pelik tu... so aku tak tau la ape jadi kat 5 orang ni.. sal PTPTN aku lagi la tak tau menau sebab aku xamek PTPTN(PTPTN saya adalah cik Wan Juhaida yang bakal berkahwin tak lama lagi sebab dia tanggung yuran saya.malah saya siap amek warrant sebab saya dapat RM100 dari dia hehe ala rilex la k.IDa)ok stop merapu.
hurm sabar jela kawan2..sebab ni salah satu dugaan dalam hidup korang..masing2 dapat sama rata sebenarnya..tuhan tu maha adil kan.ape2 pun korang tetap rokksss!!!!!
*haniffff ko kate nak tulun aku update..tapi mengapa?? T_T*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan