Ahad, 5 April 2009

aduhai cantiknyer...

Muahahahahhahahahah....hahahahaha..hahahahahha.... hurm ape kekdahnyer aku gelak sakanz ni..yela sebenarnyer aku nak menyuarakan rasa kecewa aku terhadap photographer dinner ni.tetapi aku bergelak sakan supaya kalian rasa aku sedang bergurau.ceh takleh jadik aperantis mamarazi ni(padahal kamera 8mp tu.mungkin pencahayaan di dalam DSB xberapa elok.ayat menyedapkan hati.) tapi tahniah sebab korang berani mencuba. jangan tanya kenapa gambar aku habuk pown xde.muahahaha!!!tapi aku rasa dinner 2 havoc gile la.merasa la jgak aku sumbang tenaga wat puding tu.dengan kacau spagetti sikit2.(contoh kacau adalah seperti makan cendawan butang,fishball dan amek sikit sosej.)
tapi kan korang.aku ada masalah la nak upload pic korang2 ni.mungkin sebab internet x ok kot. dahla dapat beberape pic jer pon.kesian korang.xpe janji korang ingat dinner korang ni kankan?? erm sebelum tu. aku dengar citer spagetti ta cukop untuk AJK2? btl ke? ala sian korang kan.senang citer masak sendiri jela eik..tapi, bayar sama banyak je pown(eh aku xbayar lagi duit t-shirt DKHP? bila masa lak ni aku beli?ceh padahal saje gatal2 tulis nama amek ko dah kene beli btl2..arghhh!!!)
aku rase sem seterusnya tak payahla kita buat tema masquerade III,IV,V bagai dah.fairy tale pon macam ape je dah. di sini aku nak cadangkan la beberapa tema yang havoc gile nanti

  1. emo/goth - kena pakai tema merah/hitam/putih sambil bawak payung transparent carik2 lobang.then kalau single sila pakai bunga putih.kalau ada kapel sila pakai bunga merah.tapi kalau dah kawin pakai la bunga layu.muahahahaha!!
  2. ASIAN SKA - baju gelebeh suar kotak2 itam putih..(susah!reject!!)
  3. teenparty - boring + sexy,nanti Dr. Daud marah.kalau abang eh.... Dr. Zaidi xpela.dia muda remaja lagi.
  4. BEDTIME STORY - huh ape kekdahnya ni?kang ader lak yang pg dinner pakai pelekat/batik pastu kai baju kelawar lak.
  5. Arabic NITE - gelek-gelek mauahahah!!!! mesti havoc giler!! blingbling taw...

MASQUERADE II & FAIRY TALE

mereka men'deco' seakan ini. sangatlah terushing gayanya but cute n simple.tapi apa2 hal tahniah kerana sudi memeriahkan DSB yang sederhana ini. thanx to AJK2 deco walaupun ada yang tak hadir malam dinner. xpe pun anggap mereka tak hadir sebab bagi peluang orang lain makan.
APPEAR WITH DEVIL DIVA guess in reality muahaha

rilex la ros jangan shentapz nway make up ko teserlah ke DEVILan ko tuh pandai ko mekap erk..(amek ati pas kutuk beliau.) tapi ko ni datang dari citer ape? bukan patutnya ko ni RED RIDING HOOD ker?? Whutever

abang ehh.... Dr. Zaidi

ni die perasmi DINNER kita malam tu. ceh otai jer pakaian dier.nape korang xsuruh die pakai macam prince CHARMING ke... robin hood ke xpun orang kerdil ke? ape la korang ni.muahaha..dia sedang memotong kek blueberry yang enak(bile mase lak ko rase kek tu? kata hatiku kepada diriku sendiri)

Awang MYSTERY

ADAKAH??ANDA MENGENALI JEJAKA MACHO INI?? wahwah suspen je ayat padahal sume orang kenal ini awang muahahaha!!! gerangan apakah yang dia g pakai t-shit ni?

mr.TUXEDO diapit fairy MELAYU

ceh.. ni aku hangin ni..hehhee lek la HANIF.. gurau je..yela xnak la kacau ko dah.ko ramai peminat.T_T .....erk apakah jenis pakaian akak 2 orang ni? aku pown xtau la. diorang je yang tahu.

TALENTED SIBLINGS

comel x??? aku suka tengok 2 orang adikberadik ni. pastu korang tengok dressup Ila.sempoi gilababun la aku cakap......erk.....ok stop nanti ramai tak puas hati kenapa xpuji aku kenapa aku yang ensem dan cute ni xder dalam senarai??blablabla

princess of NIGHT

OK! comel habiss.. princess of NIGHT OMG!!(AKU YANG GELAR DIORANG MACAM TU SEBAB AKU TAU DIORANG XDAPAT ANUGERAH QUEEN OF FANTASY OK2 MEMANG UNTUK SEM6 JE KORANG CUBA LAGI SEM6 NANTI)......

URBAN?KASANOVA?PLAYBOY?

try untuk elak daripada diterkam mamarazzi kerana itulah beliau memandang kearah lain padahla dia nak orang kenal dia.....(bagus aperantis gueee..cantik ko kandid..)

KUDA macho

Azrin kuda kelihatan BANGGA kerana dikelilingi gadis2 cantik.akhirnya aku tahu juga kebenaran rupanya azrin upah gadis2 itu untuk bergambar dengan beliau untuk menyaingi populariti rakan2nya seperti IQBAL(ko marah aku ke kud??sedih)

ni je tINGGAL

Mr. TUXEDO dan Mr. Farouq kelihatan sentimental apabila bergambar dengan gadis2 cantik. manakala ROS dan Ezora pula kelihatan amat berhasad dengki. TAHNIAH kerana pandai tacup diri sendiri.(sambil berjabat tangan)

PIRATE pencen wif her ZORRO

kenapa aku cakap MIMI ni si pirate pencen??sebab aku geram giler kt dia.. aku and da geng da teman dia(naik motor roomate aku tapi xisi minyak.) beli topi lanun tapi last2 dia pakai baju di pagi RAYA??hurm.... yang si NAim lakk memang dah smart macam ZORRO dah tapi korang perasan tak dia ni macam zorro baru balik office?tak fenats ke bang balik office terus pg dinner?

BUSY LA WEHHH

kelihatan PENGARAH PROGRAM begitu sibuk melayan client sampai ZORRO terkulat2 tunggu turn nak borak.

AT LAST

akhirnya ZORRO beralih pada BUTTERFLYfairy. lagi untung.

EMCEE

OK IM NOT GOING TO bebel pasal pengarah program dan VIPnyer tapi sila lihat emcee kita yang comel itu.aku suka sangat dengan kot ZUL dan aku suka sangat tengok topi INA.cute

COMBINATION
mana ko dapat jubah dracula tu ha??? tapi smart la..ko try nak tunjukkan ke'evil'an ko dengan bergambar bersama gurl berbaju putih kan? nice try.. muahahaha...tapi tetap cantik
MOTIF?
hek eleh ko xpayah nak sorok la EIKA semua orang kenal ko laaa...tapi cantik sesangat...serius..

*tahniah aku ucapkan kepada rakan2 yang menjayakan dinner ni sebab korang memang hebat. tahniah terutamanya kepada pengarah program. sampai nak nangis mintak kerja sama. ok aku bg kerjasama(nangis sama2 ko muahahaha mencarut ..) ..
jangan ditanya kemana aku pergi ye kawan2.aku tak penting

Tiada ulasan:

Catat Ulasan