Selasa, 7 April 2009

GELABAH LAK KO tula pasal.....

Kawan2 akan rasa gelabah tak bila assigment/report amali/pape keje jela xsiap lagi walhal nak hantar time tu jugak.hakhakhak aku rasa budak2 sekolah/U memang macam ni kankankan?? So jomla kita merenung sesuatu(sesuatu yang dimaksudkan adalah bersifat maya,tidak abstrak ceh macam subjek pend. seni pulak dah..)
Bila kita gelabah, muka otomatik berubah pada kadar -2 pucat, dan badan akan seram sejuk. selain itu suara akan menjadi bergetar dan tidak menentu ceh ni bukan side efek sakit ape entah tapi ni simptom tak siap assigment laaa yang ko buat karangan fakta ni apehal..
baiklah berbalik pada citer budak2 DKHP ni ye kawan2 DKHP sayang. kelakar la tadi aku rasa Ila mintak tolong Ezora printkan amali dia so Ezora buat2 la terkejut then mintak maaf sebab lupa nak printkan. aku tengok muka Ila -3 pucat daripada asal so terfikir la jugak aku. Nilah kerja last mminute.bukan Ila je semua sekali aku rasa tak siap lagi amali padahal nak submit time tu jugak.kuikuikui Ezora saja je nak bagi Ila gelabah tapi betul2 gelabah pulak budak tu..muahahaha..
Ok geng2 belakang pulak citer pasal diorang lulus temuduga ke luar negara aku lak? bapak aku awal2 lagi dah xbagi isi borang. aku pun bukan layak mana eh watpe nak citer pasal aku pulak ni huh!! so 30 orang yang terpilih tu, just 5 orang je yang akan layak ke over sea nanti. sapa lah agaknya eh. tapi mari kita doakan rakan2 DKHP yang layak agak mereka 5,5 orang tu terdiri daripada budak2 DKHP.(ok aku rasa kalau dah selalu pergi oversea xpayahla futher study sana kot heheheheh...hehehhe...hehehehhee..hehehehe....hasaddengki)
Yang chinese,indian aku rasa diorang rilek jer tadi.kelas last kimia la katakan. aku pulak? still terfikir,terngiang2 dengan apa yang berlaku terhadap aku pagi tadi. pukul 6, lepas subuh baru aku dapat lelapkan mata.hmmm..
SEHATISEJIWA
xpe sama2 tak siap so buatlah sama-sama kankan? huuu baguslah kalau macam tu tapi korang buat tutorial ke report erk???

GELABAH

wajah Ila gelabah apabila disergah oleh Ezora dengan kata2

"Ila aku xbuat pun amali ko(muka selamba)"

"KO jangan la..jangan la..(hampir menangis..)"

muahahhahaa..... lihat...

YEAH!!

yeyeah..amaliku sudah siap rupanya!!

hasad dengki EZORA time dinner xhilang lagi walhal mekap dah lama tanggalT_T

RILEX

*HIJAU - " you pergi mana semalam?"

*PINK - "kedai cute, you tak taw ke ada banyak benda cute kat sana?"

*PUTIH - (monolog) "sjdfgfhgnbutbhghlsdkfjgh[bahasacina]"

*KUNING - "baaa..baaa..baaa"

FOCUS ON MR. KIING

WAJAH beliau kelihatan boring + senyum paksa(hehehe sebab aku tiada dalam gambar oleh itu mr KIING tertanya2 mana intan???) MR.TUXEDO dan MR.FAROUQ masih lagi berlagak sentimental apabila bergambar dengan gadis2 comel tersebut. wah kali ini abang ZORRO kita xpakai mask dah yelah maybe sebab panas kot or mask kene gigit tikus or malas kot or panas kot or maybe???sudahla aku lempang ko karang.

*coming up soon. jap belum pikir lagi...*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan