Khamis, 3 September 2009

manusia dan makan

kepala rasa macam nak pecah je. rasa macam nak dihempuk ke kerusi malas rotan. kalau macam ni, nak jadi MJ la. senang cerita. aku rasa ketegangan melanda la dalam sem ni. mula2 pasal kes H1n1 yang aku terpaksa balik kampung. ada beberapa class aku miss. payah nak tangkap semula. lepas tu banyak sangat assignment yang nak disiapkan sampai nak bernafas pun tak sempat. so aku makan n makan la.. tempat yang dituju chicken hartz.rm18 untuk 2jam makan. makanla ape yang rase mampu tersumbat. nak hardcore sikit, bolehla sumbat dalam handbag besa yang sengaja dibiarkan kosong tanpa penghuni. antara makanan yang disajikan adalah buah2an, koktail, aiskrim yang boleh dibentuk seperti taik, ayam goreng yang berbeza warna(cerah masin.gelap tawar..bukan cerah ori,gelap spicy k).. ntah pape je rasenye. tapi satu yang aku suka, sayur campur and chicken porridge die yang mantap sedap dari McD..amcam? janji puas....overall..memang sedap lazat berkrim. sesuai untuk jamuan akhir tahun kelas 6 lipan. law macam tu aku nak jadi ketua darjahlah. .. sigh..
  • sengaja diblurkan kerana dipercayai ada unsur seram yang terpaksa disembunyikan.
  • motif??sengaja nak tunjuk seluar kecik kaki dengan harapan akan cun semasa bergambar. hmmphhh.... cahaya lampu motor membingitkan suasana. tapi pic terdelete maka malas dah nak upload lagi.rosak mood aku rasa nak men******t je..ish sape garu ketiak aku ni..hm jap ye, japgy aku sambung tulis blog.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan