Rabu, 2 September 2009

korang..boleh tak aku malas nak upload pic?

aku rasa korang ta kesah kan?? hahahaa.. kalau aku rasa macam nak mengadu pasal hidup aku sorang.. kesah tak????? sekurang2nya aku, budak DKHP jugak..
  • masalah dengan roomate
Aku baru pas tengok citer bohsia smalam. citer tu banyak penggunaan ayat "doh", "Bodoh" dan sebagainya. lepas tengok aku dengan semangat terus cuci motor ROS sebab arini dia dah nak balik. maka semasa sedang mencuci, ada pakgad lalu. aku lari mencicit menyelamatkan diri, HUSNA, roomate aku ckp,, "Lek ar weh. apsal lari? takut hantu ke?" (tempat cuci motor adalah dibelakang hostel, berhampiran hutan) .. aku dengan selamba menjawab. "Aku lari bukan takut hantu doh.. ada pakgad la bodoh".. muka roomate terus berubah keruh.. hahahaha.. efek tengok cerita BOHSIA... adush.. apa pendapat korang?
  • Syurga cinta
aku seorang yang memang ta suke filem melayu. pada aku cerita melayu semua hapak2 belaka. tapi sejak NAJIB suruh amalkan 1 malaysia, maka aku terus amalkan.wah semangat. ok tiada kena mengena. aku tertengok syurga cinta. dah tak pasa2 aku minat AWAL ASHAARI selama sebulan. ok sekarang dah tukar. aku dah minat SAM lak.. comei sangat. tak percaya?
  • sahur/berbuka
tiap2 hari aku bersahur. tiap2 hari aku pergi bazaar ramadon. aku sengaja menbazir sebab mak belum call suruh jimat duit lagi.hahhaa... ok2 sori bukan, sebab aku malas nak memasak la.. kalau memasak kang orang cakap sedap. so? aku malas nak bangga diri doh. hahah. dohdohdoh aku lempang kang.
  • jom!!mari2
nanti dah nak abis puasa pe kata kalau kita buat majlis berbuka puasa sama2 nak tak?? macam dulu2 tu.. ok?? hahahahaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan