Khamis, 8 Oktober 2009

nescafe peng special brader taik lalat fudkot yang gedik

urgh..aku teringatkan si jejaka manis bertaik lalat. apa die dah buat pada aku? aku tak dapat tido mengenangkannya. situasi aku sekarang terbalik.macam aku ni jantan yang tergila2kan janda berhias bertaik lalat di hidung.urgh!!!...... aku taw still ramai yang belom tido. sebab gelabah test muet. lepastu rasa nak muntah sebab gelabah sangat. aku juga begitu. tapi aku teringatkan brader taik lalat.urgh... ok stRek to de poin... AKU TAK DAPAT TIDO SMPAI SKARANG AND DA DEKAT SEPLOH KALI BERULANG KE JAMBAN GARA2 NESCAFE SPECIAL BRADER TAIK LALAT.. ko ludah ape dalam air aku haih smpai aku sayang ko gile babi ni??? esok ak nak ngorat ko lagi.. tgu ye sayang...
esok, aku mintak sirap + kopi + nescafe + sos cili + mayonese. lepastu aku nak ajak BFF ros minum. cepat sikit mampos. sebelom tu cirit birit seminggu lepas tu sbulan tak tido sampai hilang kecantikan ko.hahaha jahat*
bebeh..love u so faking much!ur my bapak lembu hitam gondol

Tiada ulasan:

Catat Ulasan