Khamis, 8 Oktober 2009

entry seterusnya; lanjutan kisah brader taik lalat

xder kena mengena dengan ko la bro... aku juz nak gitaw je. exam anatomi 9/10 ni malam. n dr. cheng tak kawin lagi. sekian.....
  1. pastu aku nak pesan pada si budu, thanxs 4 eberiting.anak ikan emas...
  2. aku tak dapat tido, namun ini bukanlah alasan untuk aku menari salsa di tengah laman.
  3. kerana aku basuh bantal busuk, maka bantal busuk aku akan digelar bantal wangi.
  4. walaupun aku suka bola tampar, tak semestinya bola tampar suka aku.
  5. teh c peng memang sedap, tapi bila ditukar menjadi sirap, maka namanya akan turut bertukar menjadi sirap ais.
  6. dan kucing xsemestinya x vegetarian...
itu adalah hasil paranormality yang berlaku akibat brader taik lalat. lepas ni mungkin aku perlu togok sebaldi ubat batuk untuk meneutralkan kembali tahap kewarasan akal. atau mungkin akan menyebabkan kematian sia2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan