Jumaat, 6 Mac 2009

Not A Bed Of Roses

Ok2 td....
aku da sudehhh citer sal group 2 (group aku)..
then pasni aku nk kongsi pengalaman dengan dak2 group1 pulak..
hadoih entry kali ni mcm bosan shial.....
OK!!!!
Pada pengamatan aku, group 1 ni memang berdaya saing dan berkebolehan la. sama jer semua. tapi aku respek cara diorang berkomunikasi in english. bukan aku kata group aku xpandai speaking tp ada certain orang yang masih kureng. aku sendiri xberapa nak ok pun.
(Tapi aku di'reject' untuk bergelar pementas. sedih aku, korang tak tau.)
citer sal group1, setau aku diorang nak buat citer base on fairy tale, then di reject oleh Sir Fakhzan sebab fairy tale berisiko untuk kalah. cube la bpijak di bumi nyata!!!!!
pastu hambek ko!!!
dorang bantai buat citer yang memang berpijak dibumi nyata.. hehehehe siap mati kena bunuh lagi Karimnyer....
Masa: Zaman dahulu kalalala......
tempat : bandar dan kampung.
citer dorang ni berkisahkan kehidupan zaman dulu yang memandang darjat sebagai satu benda yang amat penting sehinggakan orang kampung dan orang bandar tidak boleh bergaul.. huh... jangan skema lawe....
orang bandar banyak konflik, Datin ezora dan Mayor Emma ni sepupu, atok dorang dlu wasiatkan harta yang banyak pada dorang lau anak pompuan Mayor Emma n anak laki Datin Ezora bkawin. ni ler masalahnyer law kawin paksa.. so kedua anak laki dan pompuan ni taknak kawin, tapi oleh sebab anak Datin Ezora ni pown haloba, so dier nak2 jela kawin. (Lawa per anak mayor Emma... xpuashati)
anak pompuan Mayor Emma ni banyak masalah dengan family, so dia lepak2 la kat taman. (Tempat pembahagi antara bandar dan kampung) Then terjumpa la dgn Karim
(budak kampung) yang selalu petik bunga kat situ. (leleh...........cair...)
then dorang berkawan.... lama2 bercinta.
So Anak datin Ezora sanggup buat apa saje kat village boy tuh unuk memisahkan dorang sampai satu hari tu dia bunuh village boy. Anak pompuan Mayor Emma melarikan diri dan jadik giler sakan...
camtuh la.. aku sendiri xtau nak citer macamana sebab citer ni memang best, dengan skrip yang mantap gile2, bahasa yang power serta macam2 lagi..huhuhu...
*Tahniah kepada group1 sebab berjaya me'real'kan fairy tale nih*
love uolss 2!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan