Khamis, 5 Mac 2009

bbq time jarang2 dapat rasa

Ok my kengkawan..
ingat lagi tak bbq party kita dulu? agak seronok lantas layak untuk diabadikan dalam kenangan bersama..hahaha..
Baiklah sekarang kita akan... ehh...
akan kenang la semula kan... tak sekarang, hopefully ada lah masa untuk masa tua korang nanti visit blog neh okay....
Venue : park water confident minggu Perkasa Putra.
Masa : Boleh datang mengikut kemampuan, tidak digalakkan pada yang mahukan kad jemputan VIP.
Ahli2 DKHP02 sahajer ok! no makcik kk2 no dr Ida.
aku dapat tau ada party bbq pun lepas Muz hantar SMS pada aku and maklumkan event ni.
then petang tu pg ladang kongsi ada la jugak borak2 dengan budak2 ni. so memang betullah ada party tu.. nway, ada yang tak tahu dan ada yang xnak melibatkan diri especially rakan2 anda..
KESOKKANNYA(hari yang dijanjikan)
Fara - skypeshoutout : kepada dkhp02, port bbq akan diubah ke waterfall.
woih.... aku da telan air liur, mana nak pegi waterfall nih? jalan kaki ke?
jauh woi!!! then aku SMS la Fara.
aku: Farah, cmane nk pgwaterfall ni? jauh tuuu...mati la nk jalan kaki..
Farah: dun worry, transport disediakan.
yeyehh.......... lega rasa hati ini.. ta perlu berjogging...
last sekali, bila berkumpul depan klinik Satelit Dr. Ida, cheish!!
naik bas Jepak rupanyer....
ok fine!!!
aku tunggu la bas sampai pukul satu beb
... tarakk pon!!
tak lama lepas tu barulah datang Motor2 budak laki kasi tumpang...
punya kesian bebudak pompuan nih, sampai 5trip menggunakan 2motor.
law lah poncat motor tu... hahaha..
ini ke dinamakan party?
ini layak dinamakan adegan persediaan memasuki hutan ye rakan2..
disamping itu ; EMMA yang organizekan benda ni xdapat pergi sebab terlibat dengan futsal UPMKB.. (Emma main ke? persoalan yang tidak berjaya dirungkai)..
nginginigingi... (kan da kuar bahasa akuh).. sayang korang semua....
aku layan je asma bawak motor walaupun dalam keadaan merbahaya.... memang bahaya pon, sebab kami terlibat dalam kemalangan jalan raya sebelum sampai ke destinasi, di mana Asma telah meredah rumput becak dan berusaha menahan dengan kakinya, lalu melecet.(Haku dah lompat awal2 dah, bukan selfish tapi melatah..heheh)
Perhatikan wajah kengkawanku yang bosan menunggu 'bas jepak' yang diuar2kan akan datang menjemput mereka.
"Atleast aku buat something"
Aku snap pic dorang semua..

Nampak ker aku ngah boring?

korang xsabar ehhh..

S.A.B.A.R OK!

TAPI....

Mereka bertindak melahap dahulu yaa..

hahaha..

xpe bukan salah kita kan kawan2...kita just ketiadaan transport yang dijanjikan. mari kita bersyukur kerana masih dapat bergembira.. cherrrsss!!!!!!lala

sampai saja di perkarangan air terjun nan indah.(???) huh aku agak terkejut la sebab adik2 lelaki aku rajin kerja.. tyme tu jugak memori aku terimbas kembali pada kenangan semasa di MJSC dulu. kitorang yang order, kitorang yang bakar, budak laki just duduk2 aja. ada jugak yang buat kerja tapi boleh kira brape helai.. tu pun HALIM ...

(aku sendiri kurang pasti dia lelaki ke perempuan sekarang)

so aku amat terkejut dengan tahap kerajinan mereka2 di sini.. x percaya?

Rajinnye die.. ni sayang ni..

Dan ;

IlaSameerahEYka tgh main cakpongcak ;)
adakah???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan