Khamis, 10 September 2009

malam sunyi...(with longggg sighh)

1st baby;taken by dr. Naim
diz is dr.Naim,next is dr. Nelson
2nd baby; taken by dr. Sayed
diz is dr. Sayed,next are dr. Ila,dr.Eza,dr. Penny n dr. Ling
ingat senang ke nak keje dengan binatang? ada diorang paham ke arahan kite?
mlm ni sekor ibu kucing beranak sambil berjalan.pelik2 je... pastu biar anak die atas lantai sejuk.terus lari. tadi blur aku batuk darah. kesian dia. si kembang dah makin sombong dengan aku. huish! sebelum2 ni kitorang bedah anak kambing. kesian bangkai 2. waktu aku rasa aku loser, aku memang seloser2 manusia. yang tak mampu nak ubah hidup sendiri jadi lagi bagus.. malam ni aku terfikir, sampai bila aku nak jadi stereotaip buruk yang x macam stetoskop canggih? kita masing2 ada keinginan dan keinginan aku untuk dapatkan kebahagian yang boleh kongsi bersama2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan