Selasa, 14 Julai 2009

Syurga Cinta dalam kehidupan kita

tengok cerita ni,SYURGA CINTA.. dah agak lama kuar tapi belum season lagi. aku yang tak minat cerita cinta ntahpape kuliah cinta la ape la tiba2 jatuh cinta dengan cerita ni. jalan cerita sama je macam dalam novel cinta. tapi oleh sebab pelakon lelaki dia comel sangat, maka aku cadangkan kawan2 perempuan agar ramai2 menonton. mudah2an dapat suami kaya alim ensem ahaks!!! dahlah merapu lak aku. ok apa yang nak disampaikan di sini ialah mesej yang ada dalam cerita ni. kalau perempuan menjaga tingkah laku, mesti semua lelaki yang berkenalan dengan dia akan jadi ikhlas. kalau perempuan tu sopan, mesti orang akan senang dengan dia. aku pikir seribu kali satu*hek eleh* susahnya nak kembali ke pangkal jalan T_T sinaopsis? mana bleh! cukuplah setakat aku katakan, lelaki2 kaya liar ni cuba nak mempermainkan sorang perempuan, pikat sampai dapat then cukup masa tinggalkan terkulat2. tapi diorang salah pilih. diorang pilih pompuan ala ustazah so terpikatlah betul2, dah xade main2 dah. cukup masa game over, si jantan ni dah gelabah puyuh. ye la, hati dah sayang sangat tapi nanti malu pulak dengan kawan2 yang bet sama ko tu.hakhak!! tapi cerita ni terlalu khayalkhayalan ar. ada lagi ke orang zaman sekarang yang camtu? ada ke yang setiap kali nak bertutur mesti selang dengan hadis bagai pastu ada je nasihat yang kadang2 aku rasa macam hipokrit pun ada jugak kan? entahlah. nak berangan boleh la.. papepun, try la tengok cerita ni. nak nangis T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan