Isnin, 9 Mac 2009

out of DKHP LINE

" abaikan tengkorak rangka ni"
kita akan rasa terharu bila:
  • MAKBAPAK call then tanyer ; "belanja ada lagi x?","sihat ke x?"
  • BF/GF bg something out of aspectation yang kite rase dier xmampu bg
  • kengkawan itu sendiri yang amek berat pasal kiter..
  • ada lecturer/jurulatih yg mengenali kita.
  • terpilih jadi topfren fs,ms,tagged seseorang member.

kita akan rasa bengang bila:

  • Ada member tikam belakang.
  • melihat adik-beradik sendiri kena bahan dgn masyarakat
  • dimalukan oleh member dpn member2 lain (2 bkn member lg dah tu.....)
  • gaduh dgn BF/GF
  • Orang berjanji tapi xtunaikan janji.

Well td aku ada la borak2 dgn member2 aku (xkan mention nama,yang penting dkhp JUGAKLAH...). so mcm2 citerla yang terbongkar sejak sem lepas lg kan. sekarang ni problem member aku ni yang baru sekarang kamceng dgn aku.law dulu suam2 kuku jer rapatnyer... tp xper.. kita tolong setakat yg mampu so kawan tetap kawan. yang sorang ni mengadu sebab perangai sorang kawan yang suka merampas hak orang lain then sorang lagi ni xabis2 dengan masalah cinta xkesampaian dia. so ngadu2 la anara satu sama lain. aku mcm biasa jadi penasehat tapi aku akui sendiri yang aku bkn jenis yang penyabar sebab apa yangberlaku kt member2 aku ibarat jadi kt aku jugak.sebab aku sayang member2 aku. (maybe sebab tulah yang membuatkan hubungan aku dgn dier retak,aku berpihak lebih pada kengkawan.)ok2 sambung citer... semalam aku ada dengar citer, dorang borak2 ckp sal member aku ni(yang kes cinta xkesmpaian tuh) so aku amatlah xpuas hatinyer dengan umpatan yg dicercakan oleh budak itu so aku bertindak untuk ckp direct kt budak laki tu stop la tkejar2!!! so dia paham n aku da pujuk dia, aku akan masakkan dia NASI TOMATO... :) sila bersabar ye...lepas test2.sila jgn jatuh hati kat aku law nasik tu sedap..hohohoho.....ni adalah contoh nasi tomato yang akan aku masak.teringin x??

ok skarang aku bukak pulak citer kedua sal member aku yang xpuas hati kat sorang lagi ni... aku xdapa citer la cuz toooo personal... tapi pengajarannya di sini

  1. Jangan jadi perampas sebab nanti kita yang akan terseksa.
  2. jaga la sikit perasaan kawan sebab sekarang kita dikelilingi kawan2 bukan bangla2.
  3. jangan biarkan kawan2 anda kebuluran ye..(notice ni!)
  4. kalau kawan tu orang sederhana,jangan la berlagak kaya depan dia.
  5. kalau dah xcantik tu tolong rendah diri sket
  6. (semua yang Allah ciptakan tu cantik)tp xpyh nk bangga2 sampai nk jadi pramugari bagai.

p/s; tolongla100x..... jaga perasaan kawan. kalau dia terasa hati sama ko nak dia jaga perasaan ko?

!LU PIKIR LA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan