Khamis, 19 Mac 2009

ENTRY SERAM.....

ape tu kawan2?? hehhe..jgn la gelabah.ini bukan cerita serams kekdahnyer... bese2 jer sebenarnyer nih... huhu.. bkn aper..erm sebelum tuh aku nk mintak maaf la pada korang sebab blog nih tergendala jap.. yang pertama sebab tenet mcm shiall... pastu aku sakit kankankan... hehehe..erm entry kali jom kiter kongsi pasal dak2 nih yang agak hyperactive dalam makmal. aku bkn aper.. just kagum dgn dorang.. hehhe.. aku skang da jd mcm photographer da kot sebab ada je gelagat dak2 nih yg aku dpt snap..huhuhu.. (thanks to EZAZURA T_T).... fon cybershot mak xberfungsi dah.... so guner la member punyer... ok2.. entry kali nih kiter tgk pic2 jela bebanyak ok kengkawn sekalian!!!

PENJUALAN NOTA DI DALAM MAKMAL

"Sapo nak beli lagi?? satu jah tgal ni!!"
Nota bertukar milik.... penjual kelihatan tersenyum puas.
Tu dier kengkawan... ada lagi.. tp aku mintak maaf bebanyak la sebab aku xdpt n letak pic sebab masalah teknikal yg x dpaat dielakkan.. nanti kalo da xder probs aku upload lagi pic2 korang k.. so nanti korang dah tue..huhu (tua la korang xlame lagi) korang akn igt mcm ni la korang time muda mudi..wohoho...
ok mlm ni ker hape aku try uplaod pic lagi ok so enjoy!!!
salam.. doakan aku cepat sembuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan