Isnin, 2 Februari 2009

AKU malas NAK sambung DAH!!!

ok2.. blog yg dah mcm diary ni.. aku malas nak sambung citer cmaner aku mule2 masuk UPM nih sebab dah byk sangat perkara yang aku tinggalkan kn.. so rasenyer aku perlu meng'update' benda yg dah terjadi sekarang kot. lalala..wateva.. sekarang, pukul 2:22 pagi. aku baru je masuk bilik tadi. lepas dengar citer Eza meluahkan perasaan pada aku. kesian pulak aku pada dia.tapi nama aku nak citer semula, memang agak lambat la kot.. sbab ada banyak lagi perkara yg lebih penting. firstly, sal 'program buku ijau' yg belum ijau2 lagi kacang soya yg ditanam.. waakaka!! aku malas nk potpet pnjang meraban sebab aku merupakan orang yg paling malas yang datang ladang kul 5:30 petang dan akan balik ke hostel pada kul 6:00 petang.. tolonglah!! stengah jam buat apa kat ladang tu? setakat cabut 2 helai rumput pun lagi lama kot!! aku tersenyum puas ketika ada orang yang cuba membubuh aku.. (korang tau sape!)
ni kire mcm aku nyer summary la kot.. sebab skang aku nak citer sal Ros and aku lak. Ros kene tahan wad selama seminggu sebab appendix. walhal pada awlnya dia cuma mahu menolongku,meneman ke hospital sebab mata aku nih kene jangkitan (akibat contact lense terkene lumpur di ladang kongsi) - sape punye keje? tanye la Zul. kali terakhir dier bersama aku pada jam 11:23 tengah hari. hehehe.. so masa tu dia nk test gak sebab perut dia kesakitan jugak(bukan sangat sakit ye). Aku biasalah dapat rawatan sebagai pesakit luar aje. tapi Ros?? ditahan wad ye sedare sekalian! aku la yang uruskan semua proses dier.. nak taw selanjutnyer??NANTIII........ ok2 kali ni sal aktivi dak DKHP02 pulak. BBQ time!! seyesly aku cakap memang besh giler!! sebab 2 la first BBQ party yang ku xpayah buat byk keje. Sebab masa aku kt MRSM dulu parah aku kene bakar ayam..(hehehe Farghud and Taufik yg rajin jangan amek ati tau) so kt sini memang aku rilex!! tp memang agak berkontroversi la gak sebab ada seseorang yang terase biler xdijemput.(eksekius me!! xder sesaper yg dijemput kt party neh ok! masing2 datang sendirik jer bai!!) aduss..Amat payah jika terpaksa berkawan dengan kawan2 yang tak tahu apa makna kawan.. salah sikit dianggap macam jadam..adusssss sekali lagi.. erm lagi??ape lagi??? ok CNY da abes da pown.. mybe da xada lagi kedengaran mercun2 papan yg meletup2 riang.. xdapat tgk lagi bunga api yg bergemilapan di malam hari.. aku akan tunggu pada tahun dpn.. tapi kali tanpa roomate aku la dah. sebab sem depan dia nk pg praktikal dah..hurm... aku agak sedih la jugak sebab lepas ni aku da xdapat tgk dier tangkap serangga2 nak dijadikan bahan eskperimen dier..huuhuu....... hargailah orang yang menyayangi kita.. pengalaman!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan